loading...
بنر بازار|طراحی و گرافیک،جدید ترین قالبهای و کدها رزبلاگ
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
بنر بازار بازدید : 92 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (1)

این یه کد بسیار زیبا برای ارسال پیامک آنلاین به سایت شما میباشد که من امروز اونو با کمک دوستم ساختمش.

3

برای دریافت این کد به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/03/18 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

دادا سلام من 2 گیگ خریدم الان هم پس فردا شروع می کنم به آپلود هدر ها فقط 2 تا سوال تو کدنویسی بلدی؟ بعد صفحه سفارش طراحیت یک صفحه جداگانه است درسته ؟

بعد راستی بنر دیگه نمی خواهد بسازی من خودم تو گرافیک حرفه ای هستم فقط ساخت بنر بلد نبودم که یاد گرفتم ولی در کل جواب سوال هایی که ازت پرسیدم را از نظرا ALLCHI.RZB.IR جواب بده
با کل گرافیست های مدسه مان تابستان می خواهیم این سایت را بگردانیم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از کدوم مطالب سایت خوششتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 156
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 3,571
  • باردید دیروز : 76
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,982
  • بازدید ماه : 4,887
  • بازدید سال : 13,099
  • بازدید کلی : 81,200
  • پشتیبانی