loading...
بنر بازار|طراحی و گرافیک،جدید ترین قالبهای و کدها رزبلاگ
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
بنر بازار بازدید : 353 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (4)

1

Aspose Slides for .NET 4.0 v6.2.0 کامپوننت دات نت به خواندن ، نوشتن و اصلاح سند پاورپوینت کارشناسی ارشد بدون استفاده از پاور پوینت است.

برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بنر بازار بازدید : 282 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

1

Eziriz .NET Reactor 4.4.7.5 ابزاری بسیار قدرتمند و ارزشمند برای برنامه نویسان می باشد که توسط این نرم فزار قادرید از کدهای استفاده شما درون پروژه های دات نت محافظت نمایید. این نرم افزار با شیوه های مدرن خود باعث می شود تا کدهای نرم افزار شما قابل بازخوانی و ویرایش نباشد. این نرم افزار با قابلیت های بسیار زیاد دیگر می تواند ابزاری مناسب برای محافظت از نرم افزار ساخته شده شما باشد.

برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بنر بازار بازدید : 145 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

خوب دوستان امروز نرم افزارهایی رو برای شما آماده کردیم که با استفاده از آنها میتونید بهترین قالب ها،کد ها و تصاویر گرافیکی رو بسازین.

نکته : کار با این نرم افزار ها خیلی آسان بوده و به شما زود ت و بهتر از هر چیزی کد نویسی و طراحی را میاموزد.

برای دریافت این نرم افزار ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بنر بازار بازدید : 105 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

1

 جدیدترین ورژن مجموعه Nevron .NET Vision 2012 که شامل:

  • Nevron Chart for.Net
  • Nevron Diagram for .Net
  • Nevron User Interface for .Net
  • Nevron Chart for Activex

برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

بنر بازار بازدید : 112 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

1

Stimulsoft Reports Ultimate 2012.1 Build 2012.05.04 در این چند سالی که کار برنامه نویسی به اوج رسیده ، برنامه نویسان برای گزارش گیری و چاپ ، از کریستال ریپورت استفاده می کردند . البته از ویژوال استودیو 2008 به بعد مایکروسافت به جای استفاده از کریستال ریپورت که متعلق به شرکت Business Objects است ، ابزار گزارشگیری خود را به صورت پیش فرض در آن گنجانده است( برای استفاده از کریستال ریپورت ، باید DLL های آن را جداگانه به پروژه اضافه نمود).

علاوه بر کریستال ریپورت ، نرم افزارهای مختلفی برای گزارش گیری در بازار موجودند که StimulSoft Reports یکی از بهترین آنهاست . این برنامه هم گزارشات ویندوزی و هم گزارشات وبی برای ASP.NET را تهیه می کند.
برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

بنر بازار بازدید : 126 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

1

Gizmox Visual WebGui Professional Studio 6.4.0 NET4.0 نام یک Framework هست که وقتی بر روی کامپیوتر شما نصب میشه 2 تغییر در Visual Studio.net اعمال میشه .

  1. در بخش پروژه ها 2 نوع پروژه جدید مربوط به Visual WebGUI اضافه می شود .
  2. در ToolBOX یک بخش جدید مربوط به کنترل های Visual WEB GUI اضافه می شود .

برای دریافت این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

بنر بازار بازدید : 111 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)

 

1

مجموعه ای که تو این پست گذاشتم کامپوننت هایی واسه کارهای فشرده سازی zip و کار با Email و سرور FTP و رمزگذاری و xml و کلی کامپوننت دیگست که میتونید توضیحات شرکت سازندش هم تو ادامه مطلب ببینید.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 100 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (1)

 

1

دانلود رایگان مجموعه کامپوننت های Janus Winforms Controls Suite 4.0
تو این پست میتونید جدیدترین ورژن کامپوننت های ویندوزی جانوس رو دانلود کنین که پس از Devexpress در کنار Telerik از مجموعه های محبوب بین برنامه نویسان هست.
این ورژن با معماری ویندوزهای 64 بیتی هم کاملا سازگاره.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 106 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

دانلود رایگان Devart dotConnect Universal v3.20.65.0 برای اتصال و کار با انواع پایگاه داده
مجموعه کامپوننتی که تو این پست گذاشتم شرایطی رو فراهم میکنه تا به راحتی به پایگاههای داده مختلف دسترسی داشته باشین. از جمله دیتابیس های Microsoft SQL Server, Microsoft Access, Oracle, DB2, MySQL, PostgreSQL, SQLite, InterBase, and Firebird که امیدوارم به دردتون بخوره.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 85 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

 

1

دانلود رایگان مجموعه کامپوننت های Global Majic Software Instrument .NET v2
این بار یه مجموعه کامپوننت کاربردی واسه دانلود گذاشتم که از تصویر میتونید تشخیص بدین که چی هست.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 82 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)

 

1

Aspose.Email 1.2.0 شرکت Aspose کامپوننت هایی ارائه میکنه که برای کا با فایل ها و سرویس های مختلف هستن و من تا جایی که بتونم کامپوننت های این شرکت رو واستون میذارم.
کامپوننتی که تو این پست گذاشتم کامپوننت معروف شرکت Aspose برای کار با سرویس Email هست.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 92 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

Aspose.Words 10.7.0 شرکت Aspose کامپوننت هایی ارائه میکنه که برای کا با فایل ها و سرویس های مختلف هستن و من تا جایی که بتونم کامپوننت های این شرکت رو واستون میذارم. کامپوننتی که تو این پست گذاشتم کامپوننت معروف شرکت Aspose برای کار با فایل های Word یا همون فایل های Doc و Docx هست.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 108 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

کامپونت FastReport .Net 1.8.38 اگر به دنبال راحتی و سرعت در برنامه نویسی هستید ما بهترین را به شما پیشنهاد می کنیم.
ابزاری ساده , سریع و بسیار قدرتمند به منظور ایجاد
برنامه هایی که شامل گزارش است می باشد .این کامپونت تمام ابزارهای لازم برای ایجاد یک گزارش کامل به همراه یک سری مثال در اختیار شما قرار می دهد.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 82 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

Telerik OpenAccess ORM 2012 1.329 اگر برنامه نویس دات نت هستید حتما کامپوننت های محبوب Telerik رو می شناسید. این نسخه در حال حاضر جدید ترین نسخه منتشر شده از شرکت Telerik هست، این نسخه نیازی به کرک یا سریال نامبر نداره.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 92 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

EMS SQL Manager 2011 Bundle Retail نام نرم افزاری از شرکت معروف Electronic Microsystems که با نام اختصاری EMS در اینترنت فعالیت می کند می باشد. این شرکت در زمینه ساخت نرم افزارهای گوناگون در زمینه کنترل و مدیریت بر پایگاه های داده به صورت Remote فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار شما می توانید با اتصال به پایگاه داده خود اقدام به ویرایش اطلاعات مربوطه نمایید. همچنین این نرم افزار از امکانات مدیریتی زیادی برای کنترل و نظارت بر جزئیات کار برخوردار می باشد که کاربران به کمک آن ها می توانند تمامی اقدامات مربوطه را به راحتی انجام دهند.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 72 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

FileMaker Pro Advanced 12.0.1 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ایجاد بانک های اطلاعاتی و نگهداری از داده ها می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند اطلاعات خود در بانک های تولید شده و به صورت منظم نگهداری نموده و ارتباطات لازم میان بانک های اطلاعاتی خود و دیگر Application های مورد نیاز برقرار کنند. این نرم افزار که محصولی از شرکت نرم افزاری FileMaker که در واقع یکی از شرکت های تابعه کمپانی بزرگ Apple می باشد با توجه به دارا بودن از ویژگی MultiPlatform بودن بر روی سیستم عامل ویندوز نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. توانایی تبدیل داده های ذخیره شده در Excel از ویژگی های برتر این نرم افزار محسوب می شود . ایجاد بانک های اطلاعاتی منظم با قابلیت های مدیریتی بر داده ها همچون حذف و ویرایش آن ها از ویژگی های دیگر این نرم افزار محسوب می شود.

برای دریافت این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 106 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

کامپوننت DevArt UniDAC 4.1.5 توسط شرکت DevArt برای ارتباط بی واسطه با انواع دیتابیس ها طراحی شده است

این کامپوننت در حقیقت شامل کامپوننت های اصلی بسته های معروفی از جمله SDAC, MYDAC, ODAC است
کامپوننت هایی بسیار راحت ، روان و کارا. مد های کاری همزمان و غیر همزمان نیز پشتیبانی شده اند و ده ها ویژگی دیگر که کار با دیتابیس ها را در دلفی برای برنامه نویسان لذت بخش تر می کند

دیتابیس های پشتیبانی شده عبارتند از :
SQL Server, MySQL, Oracle, Microsoft SQL Server, MySQL, InterBase, Firebird, PostgreSQL, SQLite, DB2, Microsoft Access, Sybase Advantage Database Server, Sybase Adaptive Server Enterprise, and other databases

برای دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بنر بازار بازدید : 92 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

مجموعه کامپوننت های قوی شرکت Aspose . با نام Aspose.NET Components را برای طراحان وب و برنامه نویسان ویژوال استدیو و عاشقان زبان های برنامه نویسی ارائه کنیم.



این کامپوننت شامل:
Aspose.Cells for .NET
Aspose.Chart
Aspose.Flash
Aspose.Pdf.Kit.5.0.0
Aspose.Recognition
Aspose.Slides for .NET
Aspose.Words for .NET

برای دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 78 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (1)

 

1

CodeVisionAVR 2.05.3 یک نرم افزار تخصصی برای رشته های برق و کامپیوتر (گرایش سخت افزار) می باشد. در واقع این نرم افزار یک کامپایلر برای زبان برنامه نویسی C می باشد که برای برنامه نویسی میکروکنترلر های AVR از آن استفاده می شود. این برنامه محیط برنامه نویسی و کامپایل کردن برنامه نوشته شده برای برنامه ریزی میکروکنترلر را برای شما فراهم می کند.
بسیاری از افراد حتی کسانی که رشته کامپیوتر می باشند با این نرم افزار بخوبی آشنا می باشند. آخرین نسخه این برنامه قدرت بسیار بیشتری پیدا کرده است و از طرفی مشکلات قبلی آن برطرف شده است. این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CodeVisionAVR 2.05.3 :
کامپایلر زبان C برای میکروکنترلر های AVR
کاملا حرفه ای
یک IDE بسیار عالی برای زبان C
قابلیت نصب در ویندوزهای 95 تا ویستا و 7، حتی 64 بیتی
و ...

برای دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 83 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

SmartSVN Enterprise 6.6.4 یک نرم افزار Version Control هست. این نرم افزار این امکان را فراهم میکنه که شما یا سایر برنامه نویسان دخیل در یک پروژه به سورس کدهای پروژه دسترسی داشته باشید، و تغییرات مورد نظرتان را بر روی کدها اعمال کنید. این نرم افزار تغییرات اعمال شده را برای هر یک از فایل ها ثبت میکنه، به این ترتیب میشه هر زمان که لازم بود، تغییراتی را برگرداند، یا برنامه نویسی که یک تغییر بخصوص را در یک فایل اعمال کرده بود، مشخص کرد، یا در صورتی که چند برنامه نویس بر روی یک فایل مشترک کار می کنند، از تداخل در کار آنها جلوگیری کرد. درباره اینگونه از نرم افزارها می تونید در ویکیپدیا مطالعه کنید.
شما باید ابتدا یک SVN Client نصب کنید. معروف ترین کلاینت برای SVN در ویندوز نرم افزار SmartSVN Enterprise هست که رابط کاربری آن زبان های مختلف را پشتیبانی می کند.

برای دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 66 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (1)

 

1

مجموعه ComponentArt UI Framework 2012.1.1016.0 جدیدترین ورژن ComponentArt برای داشتن ظاهری زیبا در برنامه هاست.

مجموعه ی ارزشمند ComponentArt UI Framework 2012.1.1016.0 شامل :
WebUi for asp.net ajax
WebUi for asp.net mvc
WebUi for silverlight
WinUi for wpf
SoaUi for .net

برای دانلود این فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 90 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

Resource Hunter 1.32 یکی از ابزارهایی است که می توان از آن برای مشاهده، بررسی، جستجو و استخراج سورس فایل های ویندوز با فرمت PE، مانند EXE ،DLL ،OCX،SYS،AX،SCR،DRV و ... استفاده نمود. Resource Hunter از سورس های animated cursor, cursor, icon, bitmap, JPEG, GIF, PNG, accelerator, dialog, menu, string, version, AVI, Wave, MIDI و ... پشتیبانی می کند و شما قادر خواهید بود تا به راحتی سورس های مفید و موردنیاز خود مانند تصاویر، صداها و یا آیکون ها را در فایل های مورد نظر جستجو کرده و آن ها را استخراج کنید. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود تا به محتویات فایل هایی با فرمت های اجرایی مانند exe, .dll, .ocx دسترسی داشته و داده مورد نظر خود را از آن ها استخراج نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Resource Hunter 1.32 :
باز نمودن فایل های سیستمی (مانند dll) و دسترسی به اجزای آن ها مانند آیکون، مکان نما و ...
یکپارچه سازی شده با Windows shell، امکان کپی نمودن تصویر آیکون نمایش داده شده در ویندوز اکسپلورر یا دسکتاپ
بررسی سورس فایل های PE
مرور سورس های bitmap, JPEG, GIF, PNG, icon و cursor در حالت Thumbnail
جستجوی سورس های icon, cursor, bitmap, JPEG, GIF, PNG, animated cursor, AVI, Wave و MIDI تمامی فایل های اجرایی ویندوز
استخراج تصویر آیکون به عنوان فایل آیکون (*.ico) و امکان کپی نمودن آن در کلیپ بورد
نمایش اطلاعات فایل های با فرمت PE از جمله header، دایرکتوری ها داده و ...
و ...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 78 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

Resource Hacker 3.6.0 ابزار رايگاني است كه شما را قادر ميسازد تا به فايل هاي 32 بيتي ويندوز نفوذ كرده و ضمن دستيابي به Source آنها, امكان مشاهده, ويرايش و حذف اطلاعات از منبع برنامه را براي شما فراهم ميسازد!

اين نرم افزار قادر است بروي سيستم عامل هاي ويندوز نسخه هاي Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2000 وWinXP كار كند و شما را تا دسترسي به سورس كامل برنامه هاي مختلف پيش ببرد!
اين نرم افزار تصاوير گوناگون با فرمت هاي Icon, Bitmap, GIF, AVI, و JPG را به همراه فايل هاي صوتي با فرمت هاي WAV و MIDI و ... , فرم هاي مختلف برنامه نويسي دلفي , اسكريپت هاي مورد استفاده در برنامه ها و بسياري ديگر از اطلاعات و محتويات برنامه هاي گوناگون را از دل آن ها استخراج كرده و در اختيار شما قرار ميدهد.
با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد بسياري از ويرايشات مورد نظر خود را در برنامه هاي مورد نظر خود اعمال نموده و حتي آن ها را بنام خود كرده و با ساختاري جديد ذخيره نماييد!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

بنر بازار بازدید : 68 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

1

نرم افزار Resource Tuner 1.99 جهت ویرایش فایل های EXE یا DLL میباشد . به وسیله این نرم افزار میتوانید نرم افزارهای گوناگون را ویرایش کنید ، فارسی کنید ، آیکون ها و تصاویر موجود در نرم افزار را استخراج کنید.

برخی ویژگی های Resource Tuner 1.99 :
نمایش سریع سورس فایل ها
استفاده از از فایل های گرافیکی موجود در ویندوز مثل آیکون ها
ترجمه نرم افزار های مورد علاقه به فارسی و …
 قابل اجرا در ویندوز XP و۷ وVista

برای دانلود فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از کدوم مطالب سایت خوششتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 156
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 419
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 8,576
  • بازدید کلی : 76,677
  • پشتیبانی